tiistai 15. tammikuuta 2013

Clawdeen

Muutamia kuvia Clawdeenista. Mulla on enään muutama nukke täällä omassa kämpässä, oon muuttamassa isäni luokse hetkeksi. Nuket vein jo sinne (en halunnut että ne pyörivät jossain muuttolaatikossa ja menevät rikki),ja nää nuket saikin sitten isukissa aikaan hämmennystä:D Onhan se ne jo aikaisemmin nähnyt, mutta vasta nyt keksinyt oman teorian niistä. Käsittelen kuulemman vanhempieni avioeroa näiden nukkejen kautta :D Monster high terapiaa.. Korjasin kyllä tämän käsityksen, nuket on mulle harrastus enkä mä leiki niillä ja pidä mitään terapiaistuntoja niiden kanssa:D

Oletteko te saaneet kuulla nukkeharrastuksestanne kommenttia (positiivista tai negatiivista)? 

Mun kaverithan ei ole touhua erityisemmin kommentoinut, lähinnä tyyliin "tiesitkö, että tommosen nuken sijasta vois ostaa vaik mäyräkoiran.." ehkä suurin osa miespuolisista ei vaan kiinnittä tämmöseen huomiota:D mun miehen mielestä taas tää nukkeharrastus on söpöä:)





Että voikin olla kaunis nukke!



ps. pahoittelen jos tekstit menee miten sattuu,en saanut sitä korjattua:/ voi olla että johtuu siitä, että mun koneen välilyönti nappula on rikki ja jouduin aina kopioimaan jostain muusta tekstistä välilyönnin ja sen jälkeen kopioimaan sen omaan tekstiin:D Pitäs viedä kone huoltoon joo..

8 kommenttia:

  1. :DD Kiva, mun kavereita ei ees kiinnosta tää nukkeharrastus, ne yleensä on ihan hiljaa kun rupeen puhuu nukeista. Luulen, et mun kaverit puhuu selän takana mun nukkeharrastuksesta jotain pahaa, koska niitä tämmönen ei kiinnosta yhtään :DD Ja joo, onhan tää vähän outoo, mut ei se mtn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy myöntää,että on aika tylsää kun ei voi kenenkään kaverin kanssa jutella harrastuksestaan :/ onneksi on kuitenkin tää netin ihmeellinen maailma mistä löytää samanhenkisiä ihmisiä:)

      Poista
  2. Sinun isäsi on selvästi pohtinut asiaa! Jännä, että keräilylle pitää keksiä spykologinen selitys. :D Mä en ole oikeastaan kuullut mitään kommentteja. En pidä nukkeja kovin näkyvästi esillä (vain muutama kerrallaan vitriinissä), niin ihmiset ei usein edes huomaa niitä. Yhdelle ystävälle esittelin kokoelmaa ja hän ihasteli niitä kauan ja oli hyvin kiinnostunut nukeista. Oma mies taas pitää keräilyä söpönä ja herttaisena. Samaa taitaa tuumia sisko. Vanhemmille en ole sanonut mitään, kun ei ole tullut puheeksi. Luultavasti arvelisivat viimeisenkin ruuvin tippuneen omituisimman tyttärensä päästä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla pikkusisko aluksi ihmetteli "turhaa rahan haaskausta" mutta on nyt myöntänyt, että mun nuket on tosi hienoja:) eiköhän jotain kommentteja tulevaisuudessa asiasta vielä tule;D

      Poista
  3. Itse olen kertonut yhdelle kavereistani harrastuksestani, sillä muiden kommentit sitä kohtaan olisivat todennäköisesti: "Älä valehtele" "Keräätsä jotain leluja" yms. Eilen uusin kokoelmani tyttö rantautui minulle. ^___^ Yleisimmin, jos kavereita tulee kylään, en päästä heitä huoneeseeni, missä vallitsee varsinainen nukkelaakso. Saa nähdä miten jatkossa käy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan avoimesti vähän outo ja pidän nuket esillä.Mun kotihan on varsinainen "lelukauppa" jo valmiiksi kun löytyy pehmoleluja,seinävalomiekkaa ym mahtavaa:D

      Poista
  4. Täälläpäin mies tykkää, ovat kuulemma paljon kivempia kuin hartsinuket. (Jotka ovat kuulemma tympeitä) Ja omista vanhemmista ehkä isä on kiinnostuneempi. Anoppi vähän naureskelee. Ja kavereista harvempi on mitään mieltä..(koska kavereita ei pahemmin ole) Okei, yks kaveri haluis harrastaa itsekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä odotellessa,että muutetaan miehen kanssa yhteen ja tulevat anoppi ja appiukko pääsee ihmettelemään mikä sitä pojan naista oikein vaivaa:D

      Poista