lauantai 5. tammikuuta 2013

sneak peek

Oon koittanut taistella mun tulevan keijutytön kanssa. Modaan näitä CAM palasia varmasti kaikkien sääntöjen vastaisesti :D Ostin mm. hopeamaalia jota ei saisi käyttää muoviin.  
Olen pään joutunut maalaamaan monta kertaa alusta, kun olen koittanut asetella silmiä ja huulia (Design lab-osia) paikalleen ja joko silmät ovat menneet vinoon, "ryttyyn" tai ne eivät olekkaan sopineet tälle hahmolle.


Tässä kuvia kropasta ja hiuksista:




Vartalossa on yksi tatuointi kuvio ja jaloissa hilettä, joka näyttää luonnossa huomattavasti paremmalle kuin näissä kuvissa. Hiuksiin koitin viritellä helmiä, mutta siinäkin meni hermot kun helmien reiät ovat niin pienet ja peruukki hapsottaa sen verran, että helmiä on todella vaikea asettaa paikalleen.. Nyt hiuksissa on hieman hopeaa glitteriä. 


8 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää! :D Miten muuten tuo maaili tarttui päähän kun on vähän erilaista muovia? :D Tuliko pinnasta ihan saman näköinen? Jos et ole vielä kokeillut laittaa kasvoja käsin, niin testaappa seuraavaksi. Leikkaa mahdollisimman pieniksi. Nocturnalille oli helppo kohdistaa kun paittoi pään irkasta valoa vasten, jolloin valo pääsi kuultamaan läpi päästä ja myös paperiarkista jolloin silmät ja huulet pystyi kohdistamaan melko tarkasti.

    VastaaPoista
  2. Pinnasta tuli samannäköinen, mutta maalilla kestää kuivua pään alueelta huomattavasti kauemmin ja sitä ei saa laittaa liikaa muuten se alkaa valua eikä kuivu kauniisti. Maali myös meinaa irrota helpommin, en tiedä auttaisko jonkunlainen lakka siihen sitten. Käsin oon koittanut laittaa paikalleen, mut siltikään ei meinaa onnistua :D Oon koittanut laittaa koko naaman kerralla, sitten pelkät silmät, sitten vain yhden silmän ja aina on mennyt jotenkin pieleen ;D toi valo vinkki on kyllä hyvä, se varmaan jeesii paljon :)

    VastaaPoista
  3. oh lala keijutyttö
    ihanan hopea!

    ärsyttävää ettei lab oikeen toimi.
    toivotaan, että tästä tulee taisteluiden jälkeen upea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toivotaan :D löysin onneksi tänään hienot siivet tytölle, vähän vähentää mun harmia siitä, että pään kanssa saa kokoajan taistella

      Poista
  4. Ihanan hopeinen keijukainen sieltä on tulossa! :D

    Mulla on customointi välineet pölyttyneet jo viikkoja kaapissa, kun en ole malttanut kajota nukkeihin. Pitäisi löytää jostakin joku ei niin kiva cam tai muuten vain virheellinen yksilö. Tai malttaa ostaa useampi versio yhdestä nukesta. Ostin sealeriksi mattalakkaa, jota voi suihkuttaa nukkeen ennen ja jälkeen maalauksen. En ole vielä testannut, mutta sen pitäisi auttaa maalin pysymisessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain lakkaa munkin pitäisi hankkia, mut oon toistaseks koittanut pärjätä ilman ;D mulla ei ollut mitään tunnon tuskia kajota tohon Designlab nukkeen, kun ei sille muuta käyttöä olisi löytynyt.En kyllä näillä taidoilla lähtis yrittämään customointia "oikeaan" nukkeen:D

      Poista
  5. Upea, odotan innolla tyttösen valmistumista! (:

    VastaaPoista